خب قطعاً اضافه شدن مجتبی به ما خیلی به نفع ماست و او می تواند در کنار محرم یک زوج رویایی را تشکیل دهد که به ما کمک زیادی می کند.

امید ابراهیمی هافبک توانمند و ملی پوش سپاهان حالا می خواهد در فصل جدید بهترین باشد و با سپاهان به جام جهانی برسد.او که پس از اردوی سپاهان در اسلوونی در شمال کشور مشغول استراحت بود در مصاحبه با سایت گل از سپاهان و مجتبی جباری و آینده گفت.
این مصاحبه را بخوانید.
وضعیت سپاهان چطور است؟
شرایط خیلی خوبی است اردوی خوبی داشتیم.
بازی های دوستانه خوبی انجام دادیم که با تیمهای خوب اروپایی بود و این خیلی برای ما تاثیر مثبت دارد چرا که بازی با این تیمها به تجربه ما اضافه می کند.الان استراحت می کنیم و اماده شروع تمرینات هستیم.
تو از استقلال پیشنهاد داشتی یا در حد شایعه بود؟
بله من پیشنهاد رسمی داشتم و صحبتهایی هم شد از چند تیم دیگرر هم پیشنهاد داشتم اما در نهایت سپاهان را انتخاب کردم چراکه گزینه اول من سپاهان بود و از این بابت خوشحالم که اینجا هستم چراکه سپاهان تیم خودم است و در این تیم راحتم.
حالا می خواهم افتخاراتی را که با این تیم به دست آوردم دوباره تکرار کنم.
آمدن مجتبی به سپاهان؟
خب قطعاً اضافه شدن مجتبی به ما خیلی به نفع ماست و او می تواند در کنار محرم یک زوج رویایی را تشکیل دهد که به ما کمک زیادی می کند.
و باعث موفقیت تیم می شود.
با توجه به آمدن جباری با چه سیستمی بازی می کنید؟
خب ماقبلاً 4-4-2 لوزی بازی می کردیم اما حالا فکر کنم هنوز معلوم نیست و باید دید در ادامه آقای کرانچار چه تصمیمی می گیرد.
چراکه این موضوع بستگی به شرایط دارد.
تو در کنار جباری تجربه بازی داری نحوه قرارگرفتنتان چدر زمین چگونه است؟
بله من در کنار مجتبی بازی کردم و تجربه خوبی بوده است.
قرار گرفتن ما در کنار هم به گونه ای بوده است که من عقب تر از مجتبی بازی می کنم و فضای پشت سر او را پوشش می دهم و او در جلوتر از من بازی سازی می کند.
سال جام جهانی است و تو شانس زیادی داری چه انگیزه ای داری؟
خیلی با انگیزه هستم و می خواهم بهترین بازی های عمرم را انجام دهم با سپاهان باید به اهداف بزرگی برسیم و بعد از آن در جام جهانی حضور داشته باشم و به افتخار بزرگش برسم.